Ontvang helder advies over meer impact met minder inzet.

WAAROM

Alles draait in het leven om behoeften (zoals aandacht, geluk), perceptie en communicatie. De juiste strategie voor je organisatie kiezen die duurzaam en effectief is? Kies! Marketing. Want de sleutel ligt in de klantwaarde. 

WAT

STRATEGIE – Stel bij het identificeren, het definiëren en het leveren van superieure klantwaarde de vraag welke posities de organisatie op welke markten of klantsegmenten wil innemen. Met welke middelen, op welke tijdstippen en op welke wijze. De essentie van strategie is enerzijds je koers te bepalen en anderzijds kiezen wat níet te doen.

 

TACTIEK – Stel het klantwaarde leveringsproces centraal. Dit wordt gevoed door informatie uit de markt en een analyse van de eigen competenties. De inzichten zetten we samen op een rij. De outside-in benadering biedt mogelijkheden voor waardelevering in de markt. 

VOOR WIE

Bijzonder geschikt voor MKB-ers met een klein marketingteam, waar door werkdruk of minder aanwezige competenties, onvoldoende gereflecteerd wordt. De wereld buiten verandert continu en misschien ben je al blij als je iets op je ‘to do-list’ kunt afvinken. Laat staan dat je toekomt aan ‘outside in’ denken en doen. Dát is precies wat ik voor je kan doen. Ik kom luisteren, analyseren, meedenken in ambities, je helpen met keuzes.